Electrolux XXL140 wit, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux XXL140 wit, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

EJ1 31-03-2008
Geschreven voor: Electrolux XXL140 wit, rood

Afgelopen zaterdag gekocht op advies van medewerkster. Wij gingen voor een ander model maar wij waren overtuigd door de verkoopster en ff getest.
Na 1 uur direct weer terug gegaan omdat ik dit model dus niet vantevoren heb gecheckt op prijs.....tsjee wat een verschil met een webwinkel.....60euro!!
Ik weet dat je normalewinkels niet met webwinkels kan vergelijken maar dit is wel beetje erg veel.
Uiteraard kreeg ik de opmerkingen welke ik al had verwacht van het niet kunnen vergelijken ivm garantie, verzendkosten etc etc etc etc etc....dat ging dus ff niet op ivm de webwinkel zowat om de hoek zit.
Kortom, prijs verschil gedeelt en prima opgelost.

Stofzuiger zelf, redelijk stil, zelfs stil op laag vermogen, eindelijk eens een lang snoer ( 13 mtr !! ) en lange slangen....handig het elastiek zodat je de slang om de zuiger heen kan doen.

Zuigt zeer sterk en pakt goed de hoeken mee, wij gebruiken voornamelijk de parketborstel ivm laminaat enwerkt prima......goede vervanger van mn oude Bosch.

Hulpstukken kunnen in de zuiger worden gedaan.

Sparrenhout 17-10-2007
Geschreven voor: Electrolux XXL140 wit, rood

De stofzuiger is niet zo zwaar en redelijk stil. Het lange snoer is zeker een voordeel maar ik heb nogal eens ruzie met de lange stofzuigerslang. De regelknop voor de zuigkracht zit niet op zo'n handige plaats, namelijk aan de zijkant en daardoor komt de stofzuigerslang regelmatig tegen de regelknop aan, waardoor de zuigkracht onbedoeld versteld wordt. De telescoopsteel en stofzuigervoet worden al draaiend in elkaar gezet, maar daardoor komt de boel soms wel erg vast te zitten. Verder een prima apparaat met bijgeleverde accessoires.

Annabel 20-04-2007
Geschreven voor: Electrolux XXL140 wit, rood

Deze stofzuiger is echt geweldig. en wat een gebruiksgemak! Goede zuigkracht (instelbaar), weinig lawaai. Niet te zwaar, handig op te pakken. De hulpstukken kun je tijdens het stofzuigen pakken door een klepje op te tillen, je hoeft de stofzuiger niet eerst uit te zetten. Helemaal handig is het superlange snoer van 13 meter, veranderen van stopcontact is nu bijna niet nodig. Wat ook handig is, is de lange slang aan de stofzuigerbuis: als je bijv. een spinnenweb aan het plafond hebt zitten, hoef je niet de hele stofzuiger op te tillen, want de slang is lang genoeg.
Het automatisch oprollen van het snoer gaat (nu nog) goed, even afwachten na langer gebruik.
Het elastieken koord om de stofzuigerslang mee vast te zetten als je de stofzuiger opbergt is niet echt handig, het is een heel gepruts voordat alles op z'n plaats zit.
Maar verder: de aankoop meer dan waard !!